سرنوشت بی وفا ...







سرنوشت بی وفا ...  

 

رو دلم نوشتی از عشق ، من یه برگ پاره بودم

توی کوچه های غربت ، عمری من آواره بودم

دست تنهامو گرفتی ، با تو من نفس کشیدم

طرح سرنوشتم اینه ، که به این نقطه رسیدم

بینمون فاصله انداخت ، سرنوشت بی وفامون

ما دو تا چقدر غریبیم ، انتظار سهم دلامون

 

هم نفس از تو میخونم ، تویه شب های جدایی

 

زندگی رنگ جنونه ، واسه من بی تو خدایی

 

دوس دارم با تو بمونم ، این جدایی نمیزاره

عزیزم نیستی ببینی ، عشق تو چه بی قراره

با همین چشمای خیسم ، مینویسم عاشقونه

تا ابد به خاطر هم ، عشقمون به جا میمونه ...



نظرات شما عزیزان:

باهوش وبازیگوش
ساعت21:10---1 بهمن 1389
سلام دوست من
وبلاگ خمشلی داری
اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن
نظر یادت نره ها....
منتظرم...


M.a.r.y
ساعت19:58---12 آذر 1389
واییییی خـــدا ، خیلییییی خــوشمل بود
من کـــــه خیلی خوشم اومد
از این شعــــرها دوس دارم
مرســــــــــی ***** بابای


اشکان
ساعت18:27---12 آذر 1389
سلام.
خداقوت
اگه دوست داشتی که تبادل لینک یا بنر داشته باشیم. بعد از لینک وبلاگم با آدرسه realincome.loxblog.ir و توضیحات:کسب درآمد اینترنتی+تبادل لینک و بنر

توی وبلاگم در پست تبادل لینک خبر بدید، حتماً و با کمال میل لینکتون خواهم کرد.
موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| 11 آذر 1389برچسب:, | 10:15 | + | موضوع: <-CategoryName-> |